• kampanje_natusan01
  • kampanje_natusan02
  • kampanje_fifa_jj02
  • kampanje_neutrogena_01

Ulike salgskampanjer for ulike kunder

I reklameverden sier man at det er i butikken slaget står, og kampanjekonsepter triller ut som perler på en snor gjennom hele året. Jeg har nå opparbeidet meg lang erfaring på hele denne reisen fra brief – idé – design – produksjon – ferdiggjøring – plassering og sampling i butikk – salgsresultat. Jeg har lang erfaring med å jobbe med store internasjonelle firmaer, og kjenner fordelene og bakdelene med å være en del at et stort konsern med alt som må tas hensyn til. Det er ofte utfordrende å skape nye inntrykk innenfor strenge regel- og malverk, og gjerne med begrensede budsjett, og desto enda gøyere å klare å lage gode sluttprodukter som er kommuniserer og selger godt. Sluttproduktene varierer alltid etter brief og kan være alt av butikkmatriell som små vippetasser, hylleforkanter, lister, neck hangers, klistremerker og andre on pack løsninger, foldere, brosjyrer, esker, give aways, plakater, folier, palleskjørt, pop ups, roll ups til gigantiske lerret.

Her får du en liten sniktitt inn i ulike kampanjer jeg har vært involvert i i ulik grad fra idé, grafisk design og art direction.

Kunder jeg har jobbet med er blandt annet:
Thune, Johnson&Johnson (bla. Natusan, Neutrogena, Compeed og Listerine), ACO (Cliniderm og Cosmica), Sten&Strøm, Sanofi, Mills, Jernia, Apotek1, Q8.